mitt hjärta har hoppat ur led

kvällspoesi utan gränser.
Kan inte sova, tänker på saker jag inte borde ha i huvudet. våga ta chansen.
tänker på saker som kunde varit men inte är. tänker på saker som aldrig varit men gärna fick bli.

Att veta vart jag står men inte vart alla andra står. jobbigt. en känsla av förvirring.
att försöka förstå andra människor utan att först själv berätta vad man känner. tankar. ord som får en person att brista ut i gråt. jag hade fan lätt gett mitt liv åt dig. jag vill men kanske inte föralltid.

jag är en udda person. med konstiga känslor. förlåt mig. för det jag kommer att göra och för det jag inte kommer att klara av. jag är svår. fast du är nog exakt lika svår. jag behöver dig men jag behöver även dem.
kärlek vad är det. i början är allt så mycket finare. det är lite mer gulligull och vackert. svalnar som en ugn.
iskall och frånvarande.

Just nu sitter jag här i min ensamhet, john-john ligger och sover borta i sängen.
imorgon är det skola och därefter får jag kanske reda på hur det blir med Vilda, fast jag vet nog redan svaret. annars skulle hon nog hört av sig tidigare. men jag hoppas, hoppas med hela min själ.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla disneychannel för att sedan försöka sova jag med.
godnatt!


Kommentarer
sanne säger:

hha ajaa =) har blivit sjuk så de blir väl film hela dagen.. sj då? :P

2011-03-14 | 08:05:04
Bloggadress: http://sannepanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback