tröttnar på era jävla ursäkter

Sitter i skolan och vill för tillfället bara hem. Har inget riktigt vettigt att göra här känns det som, vet inte om vi kommer göra någon nyhetsvideo idag eller om vi fixar ihop den imorgon. Eftersom alla i vår grupp inte riktigt är här idag. Men vi ska nog filma lite inklippsbilder.

Jag har deppat ihop och vill deppa fram tills jag vet säkert vad som blir. Efter det kommer jag troligvis deppa några dagar till då jag troligvis kommer få ett dåligt svar. Så ja fram tills jag vet vad som sker lär jag inte vara mycket gladare än såhär..

Ta det som det är eller försvinn från mig tills det går över helt enkelt.
Jag behöver inte vara glad om jag inte är det.. kort och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback