tusen miljoner tack ♥

                                 
Vill tillägna detta inlägget till Ida Tallhed.
Som helt enkelt är världens finaste människa i hela världen, hon har alltid ställt upp och är en himla fin vän.
Tusen tack för att du ställer upp så ofta som du faktiskt gör, du ska bara veta att det betyder så oehört mycket för mig. Och jag lovar att när du behöver så finns jag där för dig, det lovar jag.

Tack tack tack tack tack!
Jag hoppas du vet att jag finns och jag bryr mig om dig, för du är en vän för livet.


Kommentarer
s a n d r a säger:

aha sjukt fin ögonfärg alltså :)

2011-03-09 | 18:59:20
Bloggadress: http://ssandraf.blogspot.com
Ida Tallhed säger:

nämen åååh! <3 Nu blir jag ju alldeles rörd här :)



Du är en fin människa du också och jag är oerhört glad att jag har träffat dig! Att ta hand om JonJohn gör jag så gärna och jag vet ju att du skulle ställa upp för mig med <3



tack för det här fina inlägget sötnos!

2011-03-10 | 09:31:38
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback