från att vara oskyldig till att sakna något man inte ens haft

  
kladdig och inte helt seriös bild då jag bara ritat upp det lite snabbt, men ungefär sådär ska min chestpiece tatuering se ut. Och jag är grymt nöjd med mönstret och hela symbolen för allt har sin egna innebörd!

Ikväll blir det tacos för hela slanten med Nettan och hennes vovve Nomy, ska bli riktigt jävla gott.
Har städat lite snabbt här hemma nu på eftermiddagen och ja annars har jag inte gjort mycket alls.
Ritat tattomotiv, varit hundhållare som Nettan så fint kallade det., gått promenader med lilleman och bara segat.

Snart blir det väl affären för att inhandla lite småsaker som fattas därefter blir det mat och film som gäller.
jag saknar att träffa dig, för du betyder mer än vad du tror.

Kommentarer
ämli säger:

nice tatto =D!

Kommer bli skit snyggt ^^ :D

Hur går det med letandet efter vove då? O= förresten.

2011-03-13 | 20:22:49
Bloggadress: http://instangdflikka.blogg.se/
Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n] säger:

riktit riktit fint kommer det där att bli!

2011-03-14 | 17:50:42
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback