det behövs inte mycket mer




Har tillbringat nästintill hela dagen med att läsa min jätte roliga skolbok. bakat kinderäggschokladmuffins och ätit mat. Legat ute på balkongen i värmen och bara känt att livet leker.
Har såklart varit ute med lillemannen till och från också!

Jag måste bara få säga att jag älskar att jag har självstudier denna vecka och kommande vecka. 
Helt underbart att få vara hemma och bara umgås med lillkillen hela dagarna. Och pluggandet såklart. 

Känner att nu när våren verkligen börjar slå ut vill jag hitta på massa med saker med john-john!
Så jag bara längtar tills det blir varmare o varmare. (:
nu blir det promenaddags.


Kommentarer
MADDES säger:

härliga bilder! Allt bra?

2011-03-17 | 09:14:49
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback