vart är våren



Godmorgon
Var nyss ute med John-john och oj va halt det var på vägarna precis överallt, men det ser faktiskt ut att bli finare väder. Så det smälter väl förhoppningsvis tills lite senare. Vill ha sommar snart!

Nu ska jag snart göra mig iordning för skolan och allt vad det innebär. Måste börja skärpa till mig i skolan igen. De två kommande veckorna kommer nämligen vara jävligt jobbiga som det ser ut just nu.

Nej nu kan jag inte sitta här och skriva mer, måste börja ta tag i dagen.
Ha en fin fredag, för det ska jag ha!


Kommentarer
ämli säger:

aw, den första bilden!! Man vill verkligen ha sommar nu.. =D<3

2011-03-11 | 14:07:04
Bloggadress: http://instangdflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback