du är det finaste jag vet

               
Idag är det dags för 1års vaccinationen för lilleman, tänk att tiden går så otroligt fort.
Kommer ihåg när han bara var en liten plutt på Malmös tågcentral, som om det vore igår.

Han är fortfarande min lilla plutt men betydligt större än vad han var när jag hämtade hem den lille korven.
Så mesig och liten, han är fortfarande en stor mes men försöker visa sig stor och stark.
Jag har fortfarande mycket att jobba på när det gäller han och mig och jag ska göra mitt bästa för att vi ska få en sån bra relation tillsammans som bara är möjlig.

Jag älskar john-john över allt annat i världen ♥

nej nu ska jag göra mig iordning och därefter ska jag ringa ett samtal jag inte vill ringa egentligen.
Vi får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback