john-john och nomy




Är bebishundvakt idag åt lilla Nomme, världens gullunge.
Vi sitter just nu i soffan och busfröna tuggar gemensamt på en leksak. Har även tagit mig en drastisk förändring,
om allt blir som jag hoppas på såklart. Men mer om det en annan dag då jag fått mer besked.

Jaa, ne jag har nog inte så mycket mer att säga.
Fortsätter att vara sjuk till och från, hostattacker är just nu livet.
Men såklart att vuxna inte ska förstå någonting. Jag får väl helt enkelt hänga i luften ett tag till.
I värsta fall får jag väl bosätta mig ute på gatan, om det är så ni vill ha det.

Mänskligheten är bara ren idioti, speciellt vissa vuxna som förhuvudtaget inte fattar ett skit.

Kommentarer
nettan säger:

du är välkommen att bo hos mig om det skulle skita sig (a) men allt löser sig nog ska du se ;) och m åste bara säga att vi har världens sötaste små skitar ^^

2011-05-12 | 23:30:36
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/
Ida Tallhed säger:

vad stor han blivit lilla nomme-pomme! :) Söt som socker <3 Vad är det för drastisk förändring du tagit på dig :D ?



å som Nettan sa, skulle allt skita sig så finns de plats här också :)

2011-05-17 | 22:12:13
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback