du suckar och jag önskar du kunde se genom mina ögon

Mycket hund på sistone, idag ska jag iväg till skolan.
Får se vad som sägs och vad som sker, antingen eller känner jag att det kommer att bli.
Och jag håller tummar tår och john-john sina tassar på att det blir en annorlunda situation efter sommaren.
Men mer om det som sagt när det väl är ja eller nej på den fronten.

           
Kan här med bjuda på två bilder på två helt bedårande hundar Bill och Joey?. stavning osäker
Första bilden tog Jonna och det är då fina Bill som Nettan just nu tar hand om, Joey krulltotten är Jespers myshund.
John-john är inte riktigt förtjust i äldre hanhundar men det går faktiskt bara bättre och bättre för varje gång vi går ut och träffas. Så här kör vi på framsteg och det är positivt och i helt rätt riktning.
   
   
Nu blir det att göra sig iordning lite snabbt för att sedan ta cykeln genom stan och vidare bort till skolan.
Pusshej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback