atombomb

jag är beroende av musik, närhet, kärlek, lycka och människor. 
jag gillar att lyssna på musik, att spendera tid med fina vänner.
jag äter helst glass, men pizza och tacos går lika bra.
jag säger ja till kyssar, och kramar och hundar.
jag ger mig sällan in i komplicerade saker, konversationer med jobbigt folk.
jag är duktig på att tänka på saker jag inte borde, städa.
jag stör mig på att jag alltid ska känna såhär, att vissa människor är svåra.
jag läser fina böcker.
jag är vackrast när jag precis sminkat mig och tagit på mig fina kläder.
jag skrattar med dig, och när det är något kul på tv.
jag är en typisk människa, känslor översvämmar och jag vill för mycket.
jag har aldrig rökt, snusat eller haft trekant.
jag är lycklig just nu, fina håkan i högtalarna och myshunden ligger i sängen. Men annars med underbara personer som får mig må bra.
jag trivs inte när jag är själv, när jag gör saker jag inte vill.
jag är dålig på förklara saker och ting, visa vad jag menar. 
jag är rädd för att bli ensam och fästingar. döden.
jag älskar att spendera tid med dom bästa, åka karuseller, äta godis och leva.
jag uppskattar när folk ser mig, när folk bryr sig sådär på riktigt.
jag tror på håkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback