lev här och nu, skit i allt annat

    
     

Är på bra humör nuförtiden, känner mig rätt glad eller det känns mer som en lättnad har lämnat kroppen.
Jag kommer garanterat gå ner mig igen, någon dag. Förr eller senare.

Men just nu tänker jag positiva tankar, jag försöker hela tiden må bra med mig själv, i mig själv och runt mig själv. Haha mycket mig men det mesta sitter inom mig inte i någon annan. Därför är det mig själv jag försöker må bra med. först och främst.

Har varit ute på en promenad med john-john och Ida och hennes myshundar. Det var mycket trevligt. Vi satt i parken och tränade lite med vovvarna och efteråt fick john-john träna lite mer på att sitta ensam uppkopplad.
Fast det där med träning i parken, det överlåter jag all beröm åt Ida, jag gjorde ingen nytta. Haha, Ida gjorde allt jobb.
Men det är bra, jag ska allt mer försöka. och absolut inte ge upp :)
lättare skrivet än gjort ska jag säga er.

Nåja ne nu ska jag inte sitta här och babbla på mer, behöver plocka iordning lite här hemma.
Och därefter blir det en promenad med lillemannen. Vid 7-tiden ska jag iväg till Nettans skola och kolla på musikal.

pusshej!


Kommentarer
Ida Tallhed säger:

tack för idag! <3 och förresten gjorde du vist nytta om inte annat så kanske jag visat dig ett annat sätt att handtera situationer på? om de inte redan var precis så du brukar göra ;)



Gäller att ha mer vilja än hunden! och dessutom var johnjohn väldigt duktig idag, speciellt när han insåg att jag inte skulle ge mig =)



du fick ta mina hundar så du har ju vist gjort nytta! SÅ DE SÅ!

2011-05-18 | 19:19:32
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback