om sanningen ska fram..

Jag vet hur jag vill ha det och endå lever jag tvärtemot vad jag vill.
Ska man bara fortsätta och hoppas på ett mirakulöst bra slut, eller börja om från ruta 1 och hoppas att det kan bli något? Jag känner mig så olevande som det bara går att känna sig. på något sätt känns det som jag behöver en omstart. Men samtidigt vågar jag..

allt tåls att tänkas på, vad jag vill, vem jag älskar. vem jag vill förlora.

Vill tacka underbart söta Jonna för att hon gjorde min kväll igår, tusen tack!
Testade på en ny marabouchokladkaka, nämligen Caribbean.
kokos och banan, en helt okej chokladkaka med lagom mycket smak.  
 


detta kommer bli en lång jobbig dag..
Vill hem och aldrig återvända hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback