11-11-11

En turdag eller otursdag? det är frågan..

Nu är jag färdig med det som jag hoppas har gjort mig lite stressad,
Jag har förstårs lite till som bör göras under dagen. Men jag känner mig inte stressad utan jag har gott om tid för allt som bör hinnas med.

Så just nu sitter jag bara här och lyssnar lite på musik. Snart ska jag ta tag i att vika tvätten och diska.
Sen ska jag kolla lite på ny telefon vilket jag är ganska beroende av just nu.
Och även lite julklappskoll såhär på förmiddagen.
                                              
Xperia pro kan jag absolut tänka mig att ha, dock kostar den lite.
Vill ju ha en med tangentbordet har ju fäst mig vid det.


Annars kommer dagen bestå utav hundpromenader och simmning tillsammans med Jonna.
Och ikväll blir det tv mys troligtvis.

Ja det var väl vad jag hade på hjärtat för nu.

Vill börja fotografera igen, allt och mycket.
Saknar den friheten. över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback