1 december idag

Oj vet ni vad, idag är det redan första december.
Vilket resulterade i att jag fick öppna min julkalender
Igår blev jag nästan lite chockad när jag insåg att det redan var 1 december..

Så imorse öppnade jag första luckan som innehöll en mini mentosrulle. Det var smaskigt!
ÅH självklart såg jag på julkalendern. Den verkar helt okej så den lär fortsätta kollas på.

Ne nu ska jag dra mig mot bussen närsom, om inte Nettan kör förbi min skola innan vill säga.
Men det lär hon kanske inte göra.
Sen blir det ut med john-john och därefter får vi se om det blir lite hushållssysslor i hemmet.
Annars mår jag toppen!

Är på kanon humör och lever som fisken i vattnet. Väntar på snön som jag hoppas ska komma snart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback