your friends now arent forever

neither are next years friend
(not next year either.)

the happiest people dont have the best of everything,
they just make the best of everything.

Och jag kan faktiskt säga att jag ser en stor sanning i det hela.
Jag vet inte vad det är som har förvandlats inom mig.
Men i stora drag är jag en bättre människa, gladare och med mer livslust än på mycket länge.

Har alltid gått ner mig under höstens mörkare dagar och varit allmänt depp.
Men nu är det som allt det negativa som varit har blivit något positivt och jag ler så jävla mycket mer nu än på länge.
Jag älskar kvällarna och att jag kan få mysa till det med tända ljus och gå långpromenader in på sena natten med min prins. Jag är lycklig!

Jag har inte allt, men jag har mycket som jag faktiskt mår bra av.
Min hund som är ett stort jävla lyckopiller i sig, en fin vän som alltid lyssnar.
En hel jävla familj som alltid finns där när det behövs. och inte att förglömma två betydande människor i min vardag som jag ägnar stora delar av min tid med här i Motow..

pusstillerbetydandemänniskorimittliv







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback