fina ord betyder så otroligt mycket


blev riktigt förvånad imorse när jag var ute med john-john och någon ropar.
Jag ser mig omkring men kan inte se någon alls för ens han fortsätter prata om john-john.
genom ett fönster.

Haha blev så jävla paff så jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.
Men vi pratade säkert i tio minuter och killen var riktigt trevlig och gjorde mig glad i hjärtat.
Då han tyckte j-j var hur fin som helst. Det berörde!

Är fortfarande sjuk som jag varit hela veckan, men ska gå imorgon.
För jag behöver komma igång med verkligheten igen samt även berätta om hur det blir på måndag.
Får väl se om jag kan ta ifatt mina uppgifter hemifrån eller hur jag ska göra med det. Får prata med både lars och annika helt enkelt.

Nu ska jag försöka laga till mig lite mat och sedan blir det viloläge igen.
Stor kram till fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback