Höstlovsbakande och halloweenfira vem är frivillig

Sitter just nu i skolan och fryser halvt ihjäl.
Har lunchrast och tuggade nyss i mig en frukt, känner mig inte så hungrig klockan 12 på morgonen.
När jag faktiskt alltid äter en rejäl frukost. Hade hellre skippat lunchrasten och slutat skolan tidigare.
But hey det är nog bara jag.

Kan ju berätta att jag haft en jätte trevlig morgon, med grymt härligt soffhäng, massa tända ljus och tee och mackor.
Det var riktigt gott! Det var godare än vanligt också för jag invigde min rosa fina vattenkokare.

Senare idag kommer dagen mest bestå av bilåkande fram och tillbaks, ska äta lite mat också och fetta i både det ena och andra.
Vilket man får lov att göra ibland. Tror dock jag borde ta bort en dålig vana snarast, men inte riktigt än.
Vi lever bara en gång. Bättre att njuta så länge man kan eller va säger ni?

Ser denna veckan som en riktigt tung vecka då jag kommer gå i skolan alla sju dagarna, förstår ni?
Alla sju dagar. Eller ja i och för sig är vi nog troligvis "lediga" från skolan på onsdag, men inte från uppgifterna.
Vi får se om jag helt enkelt tar mig ur den här härligt uppfriskande veckan levande.

Sen är det åtminstone lång ledigt då det blir höstlov!
det ser jag fram emot. Får se vad som erbjuds då.

jag är grymt sugen på att baka bullar, så ingredienser till det kommer garanterat köpas när jag får pengar!
Varför inte inleda höstlovet med en riktgit bakdag? HA! där har jag det. BAKA ska göras på mitt lov.
Kanske först och främst ska frosta av frysen innan, så allt får plats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback