en kommande jobbig vecka med mycket som händer runtomkring.

Jaha, måndag igen!
Vilket kändes helt okej både imorse och förut.

Men nu känns bara den här veckan som pest och pina.
Har fått två uppgifter att slutföra tills på onsdag i princip. Men har inte fått en enda intervjuperson än.
Vilket känns skit och lite därintill. Har ringt runt som en jävla idiot till skolor i Motala, Mejlat stora journalister men fortfarande inte fått något svar.

Så det som kändes bra känns nu jävligt dåligt helt enkelt.
Ja tänkte nu jävlar kör jag och så har alla tackat nej. Vilket gör mig lite irriterad.
Och till på köpet känner jag mig nervös och stressad inför mitt liv också.

Man liksom, jag har ett liv utanför skolan också typ..
Ikväll/eftermiddag blir det en roadtrip till Linköping, imorgon ska jag på hemligt uppdrag.
Vill inte säga något förens jag vet vad som händer och sker på den fronten, vill inte tro på något som kanske inte blir.
Samtidigt ikväll ska jag skriva en överklagan och försöka leva.
Det känns som det är mycket det här veckan och den har fan inte ens börjat, knappt.

bådar inte gott men ja ska se det positivt.
Ska ringa runt lite fler nu och sedan får ja hoppas på det bästa!


Uppdate:
HA! fick en intervju så nu är den fixad och klar.
Vet dock inte om jag fick med något vettigt men det återstår att se.
Har även varit i Linköping och köpte ingenting alls, eller jo jag handlade MAAAAT ♥
Sedan blev det duschen och nu har jag skrivit klart min överklagan och ska gå en promenad med john-john och sedan hoppa ner i sängen skulle jag tro.

Så jag orkar med morgondagen.
kul onödig info ;) precis som ni gillar.
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback