höstlovet är äntligen här

Jaha, nu är det måndag. En ny vecka som innebär höstlov för mig.
wihooo.. Jävligt skönt ska jag tala om.

Har varit en lång helg, har haft huvudvärk båda dagarna efter att jag kommit hem från skolområdet.
Men förutom huvudvärk har helgen varit helt okej. Vi i journalistklassen var delaktiga i ett projekt som  Ung&Dum och Ung Media höll i på skolan. Vi skulle vara chefredaktörer för en liten grupp på 3-4 personer.
Vilket var kul att få läsa deras texter och så, men det fanns endel dötid.

Idag ska jag åka och handla massa mat, eller endel mat åtminstone.
Ikväll blir det att baka och sedan kolla serier tillsammans med Nettan och Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback