You were born an orginal don’t die a copy




Jag kommer aldrig lägga mig själv bakom bara för att passa in i verkligheten.
jag trivs i den jag är är och hur jag ser ut.
jag skulle inte vara jag på något annat sätt, precis som jag tror alla andra känner också.
dom som är sig själva och inte försöker passa in för någon annans skull.
utan är den man vill vara.

jag har hittat rätt.

jag hade aldrig varit jag utan svart eller färgat hår, jag hade varit så jävla naken utan mina piercingar.
utan mig i mitt val av kläder val av vardag.
jag kommer inte ändra mig för någon annans skull utan isåfall för min egen.
om jag en vacker dag inte alls känner mig som mig i mig.
vilket troligtvis inte lär hända, men om så är det för min egen skull.
Aldrig att man ska göra något åt sin personlighet eller utseende för någon annans skull.
aldrig, jag hoppas endel tar åt sig utav det här.
För i slutet har du enbart dig själv.
och har du då enbart gjort andra lyckliga vad har du då kvar?
försökt vara någon för någon annans skull?
det funkar inte.
det funkar aldrig.

va dig själv, älska dig själv så lovar jag att en som är sig själv kommer älska dig för att du är precis du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback