åh kom, härliga höstkvällar




Är så redo man kan bli för kallare tider, har det som behövs och jag bara längtar just nu till att få använda alla dessa härliga och framför allt mysiga klädesplagg.

Har inte så mycket att säga idag, det är helg. Wohoo!
Skönt kan tyckas. det är det i och för sig. Fast jag behöver någon. något. nu.
Ska väl städa i helgen, haha det är mitt underbara liv. städproblem nästa? troligtvis.

jada jada. Nu ska jag väl. ehm,
Kan berätta en kul grej btw.

Åt kebabrulle igår, åt på en ny pizzeria (om man nu kan kalla det de).
Hur som helst. man kunde inte välja till pommes som tillbehör i sin kebabrulle men ja tänkte wth och köpte en i alla fall. Men skrev sen  som omdömme att det var riktigt gott men kunde vara tusen gånger godare med pommes.
Haha vid nio tiden på kvällen ringer det ett nummer jag inte hade inlagt på mobilen.
Jag svarar o då säger han att han jobbar på 20 kronor som då pizzerian heter
Åh säger att han pratat med kundservicen på onlinepizza och fixat så det nu går att beställa med pommes på.

HAHA, så himla jävla gullig personal. Kan ni förstå hur jävla paff jag vart? :D
Tusen tack för kanon bra sevice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback