Elf makeup: makeup

Idag tänkte jag äntligen börja visa lite smink. Haha, för såklart köpte jag smink också!


Flawless finish foundation porcelain, en helt underbar foundation och jag har testat endel. Den är jätte bra och har en fin färg men den är inte super täckande. Men som sagt jag tycker själv den funkar bra. 66:-

Complete Coverage Concealer i färgen light, jätte fina färger som är till för täckning av ojämnheter, blemmor och röda partier. Det är fyra olika nyanser så man kan använda den både på sommaren och vintern när man har olika färger i hudtonen. Jätte bra, täcker fint och känns inte tjock och jobbig.  36:-


Tone Correcting Concealer, En absolut favorit i min sminkväska har den ljusaste färgen Ivory. Det tråkiga är dock att det är rätt så lite i en sånhär så för mig tar den slut rätt så fort. Men då är det bara köpa en ny, för 15
 ynka kronor är den lätt värd. Täcker super för mig och är helt enkelt en av mina topp 5 produkter från Elf.

Pressed Powder, Ett bra täckande puder. Använder färgen porcelain och är nöjd med färgen och det är segt. Det håller länge. 36:-

Har ni frågor eller är jag inte tydlig nog i mina recensioner hojta till ;) Så bättrar jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback