Elf makeup: Nail Polish

Tänkte börja recensera mina Elf produkter nu. och det första att recensera blir deras nagellack.
Jag köpte 11 stycken i olika färger och varianter och här nedan kommer dom listade med bild samt lite kortfattad text. Jag har dock inte använt mig utav alla 11 lacken än men jag är på god väg.

Tycker nagellacken i generella drag är riktigt bra för deras ynka pris på 15:-/styck.
Dom håller lika länge som de flesta andra budget varianter gör, mellan 2-4 dagar i princip men sen är det ju även från person till person. Jag tvättar mina händer jämnt så därutav lossnar det kanske fortare för mig än för någon som kanske bara tvättar sig när man bör göra. Dom är även relativt bra täckande, det räcker med två lager för att få perfekt färg.


Nail Polish Black, Deras svarta nagellack som verkligen är svart. Ett helt okey nagellack som torkar snabbt och är hållbart.

Nail Polish Dark Red. En mörkröd färg som liknar lacket från deras hemsida.  Riktigt fin färg och lika så med detta lack är det hållbart o snyggt!

Nail Polish Hot Pink. Lite mer åt det röda hållet än åt rosa faktiskt, men helt okej färg. Ser dock inte alls ut som den gjorde på deras hemsida. Snygg färg förövrigt endå!

Nail Polish Mint Cream. Helt okej färg, ser ut som den gör på hemsidan. Mint creme-färgat och jätte fint, en härligt färg

Nail Polish Gum Pink, är inte lika ljus rosa som den är på hemsidan, men jag älskar färgen!

Nail Polish Purple Dream är mycket lik den som finns på hemsidan. Inte mycket som skiljer dem åt. Jätte härlig lila glittrigt lack. Nästan lite metallicfärgat.

Nail Polish Smokey Brown är totalt fel från hur den ser ut på hemsidan, vilket jag tycker är synd. På hemsidan har den en mer gråare ton och i verkligheten är den nästintill brun. Men är endå nöjd för färgen är fin. Men är ni ute efter ett gråare nagllack ska ni inte välja detta.

Nail Polish Royal Purple Ett lack som är lila glittrigt hur tjusigt som helst, täcker bra!

Nail Polish Teal. Älskar detta lacket, har använt mig utav det två gånger redan. Super härligt färg ser ut som den gör på deras hemsida, täcker bra och är bara allmänt fint.

Nail Polish Punk Purple ser inte ut som den ska göra på hemsidan, men den är fin.Mer åt det rosa hållet i flaskan men på naglarna blir den mycket mer lila. Jävligt snyggt på!


Matte Finisher Clear Nail Polish. Detta är ingen vanligt nagellack utan gör nagellacket du har matt.
Man tar alltså detta lacket över ett annat nagellack. Och det resulterar i att färgen blir mattad. Hur grymt som helst och funkar kanon bra! Skit häftigt att se förändringen med egna ögon.

Det var allt för den här gången, något jag inte skrev som saknades?
Hör av er så svarar jag på det :)

Kommentarer
Sofia - Foto, mode & personligt säger:

bara ta de lugnt :) dudå?

2011-09-04 | 11:52:39
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Katja säger:

sv: Ja den är riktigt mysig :)

Gud vilka härliga färger på alla nagellack!

En så länge har min söndag varit super, hoppas din också blir bra :)

2011-09-04 | 11:56:10
Bloggadress: http://katjasplace.blogg.se/
Sara säger:

Sv: Hihi ja men precis, hade inte sätt den på jätte länge. ^^



Tack :D



Skönt att höra! :D Det är fint med mig med! :)



Vad har du för dig? :3



Tack detsamma! :D

2011-09-04 | 13:13:16
Bloggadress: http://nolongerironic.webblogg.se/
s a n d r a - Tävling pågår säger:

åh vilka härliga färger :D Gillade de lila mest.



Jo det är sant som du säger :) det är bara att vara sig själv.

2011-09-04 | 13:25:56
Bloggadress: http://ssandraaf.blogg.se/
Yohanna ♡ säger:

SV: Tack så mycket söta du! :)



Hoppas du oxå får en fin söndag :)

2011-09-04 | 15:24:10
Bloggadress: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback