if only you knew how terrified i am..

                          
                          
Funderar starkt på att köpa en drömfångare. för mitt mående men även för dess utstrålning.
Ni ser ju bara hur vackra dom är att kolla på. Jag har hittat en som är himla tjusig som jag absolut kan tänka mig att ha över sängen. Den här nedanför såklart. Va den inte vacker?

Idag blir det en fixa iordning dag. Inte städa men ställa undan lite saker bland annat. För imorgon ska det komma in en massa arbetare i min lägenhet och jag vet med mig sedan innan att de är dålig på att ta av sig skorna och städa undan efter sig. Därför tar jag bort alla mattor och tar bort kryddorna från kryddhyllan. Eftersom dom ska in i fläktsystemet(?) över spisen.

Sedan blir det kanske även en radikal förändring på mitt utseende idag, om nettan har tid och lust.
Allt hänger på henne. Mer vill jag inte berätta för jag är ledsen i själen över vad jag eventuellt måste göra. men det kommer märkas tydligt kan jag säga. Får se om jag bosätter mig inomhus resten av livet eller om jag faktiskt trivs.



jag tror på det jag vill tro på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback