lät dom tro dina ord, så att dom fick se allt från ditt perspektiv

Skulle aldrig låta dom se mig svag. le lilla flicka bara le.

Fast just nu mår jag helt okej. Okej är bra, bra är inte bra.
komplicerat svar. Imorgon är det en härlig fredag. slutar klockan 12 vilket känns jävligt skönt.
Har nämligen i princip slutat efter kl. 16.00 varje dag. Så jag tycker det är lyx att sluta redan vid tolv ska jag säga er.

Och ett stort plus i kanten är att om jag går imorgon med så har jag gått i skolan hela veckan.
Utan invändningar. Utan någon som helst tvekan och utan att inte fullfölja mina uppgifter. Wop wop!

Nu ska jag diska min disk och dammsuga av lite snabbt, tända lite ljus och glo på film äta choklad och bara njuta av att det fan snart är helg. Och i helg kommer det hända en hel del grejer. Vet att jag är lite off här och att jag sällan skriver något läsvärt för er som inte varken känner eller bryr sig om mig.

Dock har jag inte mycket mer än såhär att skriva just förtillfället. 
Försöker enbart få vardagen att fungera och lägger inte största fokusen på att få något vettigt att läsa på bloggen.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback