fake is the new trend and everyone seems to be in style


Kolla vad Sofie hitta i affären.Världens godaste risifrutti är äntligen tillbaks :)
Kunde inte blivit gladare och nu känns det verkligen som sommaren är påväg. Kunde ju inte gå ifrån affären tomhänt såklart.

Fick även lite paket från posten och det är alltid kul att få saker man inte riktigt vet vad de är.
Klockan och rollonen samt nivea paketet :) fick jag hemskickat idag, for free såklart.


Har nyss kommit in från en promenad med John-john det var riktigt härligt väder ute, så det blir nog en promenad ner till varamon lite senare. Ska även gå och lägga på ett brev i postlådan.
Ja just nu sitter jag bara här och försöker begripa mig på mitt nya fula bankkort, trivs inte med hur det ser ut.
känns "b" och är tunt, det lär säkert gå sönder. Ne men jag får ett nytt banknummer? hur fan gör jag då..
Jävla skit.

Nej nu ska jag hitta på något. hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback