För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

Ja helgen var minsann helomvändande.
Hände mycket och lite om vartannat.
Gick på Jonnas konfirmation både på lördagen och söndagen, vilket var roande. Jag, Nettan och Jerry fick oss några goda skratt bland predikan och psalmerna. Åt pizza, käkade ostbågar och godis vilket man får göra på helgerna, glodde på lite filmer. Under söndagen vart det kalasfirande och big brother tittande.

Idag är det måndag och jag sitter åter igen i skolans datorsal.
Har rast just i skrivande stund.

Efter skolan ska jag bort till Alma och fotografera lite folk, därefter blir det hem och gå en promenad med john-john.
Samt städa iordning lite och fixa inför middagen till kvällen. Blir hemmagjorda hamburgare och pommes :)
Och skriva text till inspelningen..

Så kommer min måndag se ut, fullspäckad just nu.
Resten av veckan lär gå relativt snabbt.

punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback