kul hjul..


Va på lite depp humör imorse men just nu har jag ett leende på läpparna.
Mår bra och skiter i resten känner jag just nu, behöver inte dra ner mig pga små skit.
Idag ska jag bort till bråstorp och handla lite samt gå en långpromenad med John-john närsom..

Har suttit still för länge nu och känner bara för att gå ut i det fina men blåsiga vädret.
Får se vad mer dagen har att erbjuda..

Skrattvecka på bb den här veckan och det har varit underhållande att glo på nu under dagen, fått mig på peppt humör.  Nej nu ska jag dra mig ut.. behöver luft och rensa tankarna :) Inatt var även bb riktigt underhållande med allt som festen medförde, avslöjar inte för mkt för er som inte har live..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback