Min namnsdag ska fan firas!


Idag är det min namnsdag det firar vi med en namnsdagsbulle tycker jag ;)
Bjuder nettan på en också bara för att jag är snällast i världen!
Om hon nu kommer hem snart, annars äter jag upp båda själv för jag hungrar ihjäl.

Ja nu är det påsklov, vilket känns sköööööönt.
Ska lägga lite mer energi på körkortet nu, samt försöka ta min första körlektion och plugga på lite teori så allt fastnar någon gång.  hejja mig.

Fira påsk själv i år, känns lite dystert må jag säga.
blir varken påskmat eller familjosläkt, får väl se till att göra mitt alldeles egna påskfirande speciellt dårå.
Får hoppas Nettan har tid för mig också annars blir det jag och john-john med mitt påskägg! som jag fick av mamma
Blir säkert att jag köper ett litet påskägg till john-john också, självklart ska han också få smaska på något gott!
Min hund är bortskämd o vi älskar't! eller kanske han ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback