youre different and I like that ☂


Idag är det en regning och snöblandad dag, grått väder och kallt ute. Känns inge vidare på väderfronten men trots det gråa så är jag relativt glad. Man behöver ju inte vara ute och frysa om man inte vill, eller hur!?

Borde färga mitt hår ännu en gång, och samtidigt blondera skiten så det blir riktigt rött igen.
Dock är jag i valet av kvalet, vet inte om jag känner för att förstöra håret mer än nödvändigt.

ne har inte mycket att berätta för er läsare längre, händer inget nytt här i mitt liv här i motala.
Önskar jag hade min bästaste bästis här, vem den någon nu skulle vara. En riktigt vän hade inte suttit fel helt enkelt!

Lyssnar på min musik <3
har inte lyssnat på mina egna blandningar på länge och jag älskar att hitta tillbaks till fina underbara låtar.
älskar att bli påmind om det förflutna ibland. Saknar en viss person som för en tid gjorde livet värt att leva.
Jag saknar oss-mauro scocco

Ikväll SKA jag äta upp min ostbåge påse som nästan är hel full. >< 
vad är ett måste för dig ikväll?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback