du är värd att dö för

skrev ett långt inlägg igår men det sparades aldrig så ger mig på ett nytt nu såhär på förmiddagen.
Cirkus en vecka kvar att vara här i Hultsfred sedan blir det bilfärd mot Motala.

Det jag skrev igår var bland annat att jag tackade för alla som gjort min födelsedag till en bra dag. Fått hur mycket fint som helst av alla och jag är jätte glad för allt. Ni är guld värda.
Igår firades jag av pappa o bror bland annat och vi grillade och åt gott. Blev myggbitna o spelade kort bland annat.

Jag vet att jag inte ska ta det personligt o jag vet inte varför det blir som det blir.
Jag har funderat hela kvällen, eftersom jag inte kunde somna av olika anledningar.


Idag fick john-john vomgojs och det uppskattades. Men oj va försiktigt han va med maten, har aldrig sätt honom så lung innan. Stank helvete gjorde det dock.

Nu ska jag packa, små plocka och vänta. :)
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback