finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare de är bara så

Godmorgon alla nyvakna och morgonpigga people!
Har början på huvudvärk och sitter i min lägenhet, har precis satt i en tvätt i tvättmaskinen och ska väl duscha och städa iordning efter hantverkarna? säger man ens så.

Har fått super fina golv i köket och hallen, så jag är nöjd.
Fattas väl en list och ett dörrstopp så jag hoppas dom kommer tillbaks och fixar det sista.
Så att jag sen kan skura golven och dammsuga av här inne, samt sätta tillbaks alla möbler på sina rätta platser.

Såhär ser det i alla fall ut nu.

I eftermiddag blir det att städa pluttens bur och ha körlektion, även hämta ut ett paket om det blir av. Kanske cyklar den vägen hem samt träna på körteorin om jag inte hinner med lite nu innan jag ska iväg dit. I helgen bär det av till Hultsfred igen (:

Puss ha det fin fint!
för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback