jag har suttit uppe hela natten, snart


 
Gick skit på fejk provet, nåja. 
Bättre att det gick uselt nu än på riktiga uppkörningen, får tänka så.
Har inte haft världens bästa natt så det spelar inte så stor roll för mig just för tillfället.
 
Kom in på min sista kurs idag, så jag har äntligen 100% studietid som jag också ansökte csn för imorse.
Känns riktigt skönt på den fronten, då kan jag ägna mig helhjärtat åt körteori och tänkande på bilkörning hela resten av denna vecka och in på nästa. Jag ska försöka klara det, ge allt jag har!
 
är ruskigt väder idag och snart ska jag cykla bort till körskolan och köra igen.
Känns bra att få köra två gånger på en dag faktiskt, då kan jag visa att jag faktiskt kan bättre än imorse.
 
Senare ikväll blir det serie-time med syster, nettan och jonna. Innan dess blir det körlektion, food och plugga körteroin. Kanske blir något mumsigt ikväll, vi får se hur det blir med den saken.
 
Imorgon har jag riskettan på AR.
Ska även köpa en jätte fin zebra matta inom en snar framtid, super fin!
 
hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback