om ditt hjärta slår

Jag saknar mitt kaos där hemma,
jag saknar att ha ordning i mitt kaos!
Kommer såklart bli super mys att få träffa Nettan igen också  :)

Räknar ner dagarna och jag är nervös samtidigt som det känns så skönt att få komma hem till mitt.
samtidigt som jag har en saknad känsla, kommer såklart sakna alla här hemma.

Kommer dock bli tungt första veckan, har tänkt att städa lägenheten första dan. Grundligt från topp till tå. överallt.
Tisdagen kommer gå åt till att packa upp och dra ut alla mina saker från förrådet. Eftersom jag låst in alla mina värdesaker när jag hyrde ut lägenheten.
Samtidigt som jag nästan ska övningsköra hela veckan lång och samtidigt öva teorin så den sätter sig i huvudet.
Det kommer bli mycket på en gång :)

Jaja, men allt sånt löser sig och jag bara längtar till lägenheten är i toppskick och alla mina prylar är på rätt plats igen :) Så att jag verkligen kan känna mig hemma på ja vet inte hur länge.

puss på livet i denna stund!
Mår bra och känner att inget kan bli sämre än att jag kan försöka bättre!
är peppad som fan och jag ska övervinna allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback