sticka kniven i ryggen

Lördag idag, vaknade tidigt like always.
Men det är tur det, ogillar att sova för länge eftersom man missar hela jävla dan.
Sitter och små planerar och filurar förövrigt.

bästa låten just nu! jävlar så bra.
min nya favorit kille Thomas Stenström..

Du får va’ hur du vill, jag kommer va’ mig själv
har redan glömt dig om du säger nej
finns ingen anledning att ändra mig för dig
du borde sett att jag var full av liv
för jag är inte den som ställer mig på knä
nej jag vill stå rakt upp och se dig som du är
du kommer fatta när jag vänder med ett kliv
att jag var den som var full av liv



bästa albumet nu

Idag ska jag inte göra mycket mer än att packa ner mina grejer i alla väskor.

bästa citatet
you say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. you say you love sun, but you seek shade when it is shining. you say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback