snart får man öppna och ge juleklappar

Vinterland på hög nivå här i Motala och snön fortsätter fortfarande bara att falla.
Mysigt men samtidigt lite jobbigt när de inte skottar överallt, blir lite svårt att ta sig fram. Men vad gör väl det, jag har mina ben att gå på. Svårare för gamla och barnvagnar/rullstol. Det borde skottas flitigare när det snöar så pass mycket.
 
Men helt klart en så himla underbar årstid, alla som ogillar vintern kan dra utomlands eller något. JAG KLAGAR INTE! Finaste som finns är väl en då snö.
 
Jaja. Har inte så mycket på hjärtat egentligen. Mår bra, har fina människor runt omkring mig och snart är det minijul och riktig jul och allt vad det innebär. Nyår ser jag dock inte fram emot. Någon som vill planera in mig i deras firande? För själv vet jag inte riktigt vart jag kommer befinna mig, Motala? Hultsfred? i dont know.
 
Puss så länge
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback