stressad som en gnu

Känner mig något stressad såhär nu inför bilfärden hem, ska hinna packa allt?
Och vad är det jag ska packa med liksom. Känner mig jävligt stressad som sagt.
Endå sitter jag här och skriver något ovettigt. Jaja, musik lugnar mina nerver.
 
Har hittat en ny favorit tjej på youtube som sjunger ALLA mina favoritlåtar helt jävla fantastiskt.
yesbox.
Nej nu ska jag packa ner det sista för idag. Sedan blir det att bege sig iväg till Nettan.
Lämna hennes födelsedagspaket och lämna vovven. Sedan blir det att gå över till Jimmy och Jenny för att fira lilljulafton.
 
Tjao!
Fick föresten en lägenhet står som första person på den! ska kanske byta till en 3a med Nettan!
Nej nu måste jag gå.
 
PUSSS!
 
 

Kommentarer
Kim säger:

Älskar din hårfärg!

Svar: Tack så hjärtligt :)
Sofie

2013-01-13 | 13:27:32
Bloggadress: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback