allt kostar pengar

ups.
det här med pengar är inte riktigt min grej den här veckan.
beställde nyss lite nytt till garderoben.

Gick förut också för att köpa ett par röda converse, fejk då såklart.
men vem kan motstå när de bara kostade 50kr samma summa jag fick idag för två sminkprodukter.
gick ju då varken plus eller minus.


men det jag skulle säga med den där promenaden var att jag tog med mig john-john och vi gick i över 1 timme.
Vilket var HUUUUUR skönt som helst. plus att vi fick träna en hel del på möten med andra hundar och människor.
Vilket gick super. Sen var jag en glad matte o john-john fick massor med beröm för en trevlig promenad för oss båda.

Vill ha vår nu så man kan gå längre promenader utan att vi får kramp i både fötter o tassar för kylan..
Snön får gärna försvinna illa kvikt. Men jag vill helst slippa allt blask som detta medför. TACK!

har inte så mycket mer på hjärtat nu..
nu blir det köp förbud btw..
ska spara mina pengar till körkortet!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback