det är inte flax det är flux


Fick de här två tuggummi paketen i brevlådan och har öppnat mintpaketet!
Jävligt goda får jag lov att säga :)

Idag har jag bara segat runt i lägenheten, försökte mig på att städa upp lite men lyckades inte så bra.
Det ser fortfarande förjävligt ut här, men jag är på god väg åt rätt håll om man säger så.
Vet fortfarande inte riktigt vart jag ska lägga allt som jag inte vill ha framme och inte heller nerpackat i förrådet.
Haha, förlåt för allt tjat om lägenheten och alla prylar hit och dit. När skolan börjar på måndag kommer det stå annat här i bloggen. Jag looooovar!

Men nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen för att bli ren och fräsch..
Ikväll hoppas jag på lite serietittande, eller filmtittande. Vi får se vad som händer och sker.

Duschen och sedan en promenad med vovven.
Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback