härliga dag


Gick en morgonpromenad med vovvarna nyss, båda två har varit två pain in the ass hela natten. Så jag har knappast sovit något alls. Gick samtidigt och postade ett brev och gick hem till mig en sväng och hämtade lite prylar.

Nu sitter jag här och tråkar medans både Jonna och Nettan sover. Kan jag rå för att jag är morgonpigg? ;)
Fast nu är endå klockan halv nio. Jag vaknade nog runt 7 tiden om jag inte missminner mig.
På promenaden var vi alla tre som bambi på hal is, jävlar vad snön har smält men ersatts av isbanor överallt.



Saknar den här fröknen idag, StelliBellie kommer alltid ha en plats i mitt hjärta
Men åh andra sidan tror jag hon har det bra där hon bor nu.

Nej nu ska jag bara sitta här och vänta..
vänta på att sjusovarna ska vakna.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback