ska jag bli den nya cykeltjejen?

Jaha så började jag i skolan idag då, känns väl lite lustigt måste jag få lov att säga.
Känns inte som jag varit där på år och dagar med lov och praktik imellan liksom.

Jaja idag börjar det nya livet? om man ens kan kalla det nya livet. Snarare nya VANOR.
Ska från och med idag cykla till och från skolan, varje dag.
Känns jobbigt men samtidigt kommer det bli lättare och lättare, idag var det svårt.
Inte bara det för att jag inte cyklat så långt på länge men för att det var iskallt imorse..

Jag använde mig utav min gps och kollade hur långt det var till skolan och det är 5½ km dit.
Kanske inte skit långt men endå lååååångt. Så 11km cykling varje dag kommer nog göra min kropp gott om inte annat.

Haha är dock fortfarande kvar i skolan så jag har en hela 5½km kvar att cykla bara idag...

Ha en bra dag!!
jag hoppas klockan tickar på fort tills jag ska åka hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback