känner mig på toppen humör trots en stökig lägenhet..


Bara jag som älskar det här vädret utanför??? idag är det 8 plusgrader och ingen snö så långt jag kan se just nu.
Det tråkiga är dock att det är helt dyngsurt i marken. Så gummistövlar på är ett måste.
Men annars tycker jag vädret är helt perfekt! Hundarna blir leriga som f*n.

Ska gå en långpromenad lite senare, få se om Jonna hänger på annars går jag och john-john själva :)
Men alltid roligare med sällskap. Annars blir det väl bara BB som är mitt nya liv.

Haha nerå men nu under lovet ska man väl bara softa som en soffpotatis endå?
Det får man!
Nästa vecka börjar väl allvaret igen och då ska jag skaffa simkort again.

Puss på slappdagar och fint väder..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback