Stirra dig inte blind på en stängd dörr - det kan finnas en öppen bredvid♥

ibland måste allt bara gå åt helvete ett tag för att man ska uppskatta det ljusa och fina här i livet.
just nu känner jag på mig att det kommer bli en bra tid i mitt liv. för att jag ser det så.
man gör det till vad man vill det ska vara.

jag ska vara den personen jag vill vara från och med idag
och jag ska kämpa för de människorna jag vill kämpa för.
andra människor som jag vet inte kommer finnas där för mig i slutänden tänker jag ge fan i helt enkelt.
jag ska inte dras ner av människor som inte ser något ljus i tunnlen mer.

jag ska vara den jag absolut är bäst på att vara.
mig själv.
innifrån och ut.

för första gången på väldigt väldigt länge..
första steget på en ny resa genom livet.
                                 

kärlek till er alla där ute som vet vad ni vill.
ni ger mig styrka.
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback