Because you know I'll be there, right?



Idag ska jag gå en långpromenad med john-john och posta ett brev samtidigt :)
Följa med Ämli hem till mamma och duscha samtidigt, alltid skönast att göra det i varmvatten som inte tar slut.
Förstår inte hur folk orkar bo i hus där man måste värma upp vattnet innan. Jag skulle dö av all jävla väntan hit o dit.

Är på kanon bra humör idag också, vet inte vad som flugit i mig riktigt, känner bara att jag sprudlar av energi och är glad. Nu innan ska jag dock försöka hinna med så mycket som möjligt med jobbfronten och samtidigt packa lite nya kläder osv till mamma.

Ikväll ska jag väl bara ta det lungt och gå och lägga mig i tid så jag kommer upp imorgon då jag ska tillbaks till jobbet igen. Så det blir ingen sovmorgon där inte. åker ju med bussen kvar över 7 på morgonen och gå upp innan halv 6 tiden.

åh den vita snön fortsätter falla ner från himmlen och jag tror hultsfred aldrig bli av med det kalla vinterlandskapet nu när den väl verkar stanna kvar på marken. Jag som ville ha en varm och härlig vår snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback