snart lov också :)


köpte mig nyss detta halsbandet, får väl se om det hjälper :)
John-john skäller när posten kommer och samt när det plingar på dörren.
Så vi får väl se om det här distraherar honom tillräckligt för att sluta.

Annars händer det inte allt för mycket här hemma, förutom att jag rotar och har mig i förrådet.
fotograferar en massa prylar och lägger ut dem på säljsidor. mitt "skräp" kan vara någon annans skatt!
Med andra ord jag drar ut allt från förrådet som ligger ÖVERALLT och fotograferar det i något annat rum och därmed ligger nu alla prylar som var inproppade i förrådet över hela lägenheten.

Så det känns riktigt skönt att jag sovit hos älsk hela den här veckan, och hoppas på att få göra det åtminstone inatt också ;) För i den här röran vill jag helst slippa sova.
Ja ikväll så ska jag eventuellt hämta ut två paket, spännande! åh handla lite maaat.
Och kanske även göra en annan sak men det återstår att se.. det beror nog på hur mycket klockan blir.
men isåfall kommer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback