All my life i've been waiting for something lasting

Slapp gå till centrum, daddy tar ut pengarna borta vid willys istället.
Det är fan iskallt ute och knappt plogat på vägar och stigar fortfarande, vet inte om jag vill ha snö längre.
Känns kallt och jag har inte med mig några bra vinterskor heller.
John-john förfryser om fossingarna och orkar knappt gå.

jaja.. Klagar inte det är mysigt men det börjar liksom bli februari, våren borde snart vara påväg istället?

Ska nog snart ta på mig kläder och fixa iordning mig, 
för sen ska jag och john-john gå bort till mamma för att bara få något att göra. 
Skönt med praktik imorgon för då slipper man tänka på annat och får så lite fritid som möjligt. 

Ni får två fina bilder på en riktigt fin människa. sitter förövrigt och lyssnar på honom just i skrivande stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback