always be a first-rate version of yourself rather than a second-rate version of somebodyelse

Idag var det verkligen en seg morgon, jag drygade ut på precis allting jag gjorde.
Kände inte alls för att göra ett skit, inte åka till praktiken inte någonting.
tuggade i mig mackorna sakta.. klädde på mig kläderna sakta. sminkade och gjorde iordning mig sakta och bara luffsade omkring med sega steg hela morgonen.

Men när jag väl var framme vid praktiken gick allt snabbt och det var roligt igen.
Så som min första dag, gårdagen var relativ hemsk i jämnförelse. Så jag hoppas på fler förstadagar.
För då var det kul och jag kände peppet.

Nu ska jag glo på pengar och betala räkningar. samt försöka fixa sis blogg ♥
tjarrååå!

     
      mitt kontor med härliga stolar, åh en bild på mina skor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback