du gör mig ibland förvirrad


Fick hem mitt efterlängtade paket idag som jag vann från Elf i deras julkalender, man bugar o bockar.
Idag ska jag väl städa iordning lite här hemma, blir stökigt här trots att jag aldrig är i lägenheten nu förtiden.
Konstigt men sant.

2 dagars arbete kvar och sedan är det tillbaks till Hultsfred och praktiken i 4 veckors tid.
Åker hem till h-fred nu i helgen och fram tills dess är det jobb städa och packning som står på schemat.
Hoppas även att jag får två paket som jag väntar på, helst innan jag åker hem.
men får väl se hur det går med den saken.

Annars rullar livet och dagarna på som vanligt.
Kommer skriva mer när jag kommer hem till min statis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback