förstår inte alltid

Sitter just nu tillsammans med Nettan i hennes lilla datorrum, hon på sin stora dator och jag på min lilla bebis, det är lite roligt för hennes skräm är typ 5 skärmar av min dator. Biggest helt enkelt.
Hundarna ligger på golvet och sussar. Ikväll vet jag inte riktigt vad som är tänkt att hända.


Hoppas bara på en fin kväll, har haft en bra dag även om jag mest varit själv här uppe med hundarna.
Tiden har gått då jag hjälp nettan med lite sysslor här i hennes lägenhet.
Saknar den tiden då vi hade en lägenhet tillsammans, mest saknar jag lägenheten borta vid ekön. Det var då allt roligt hände och vi faktiskt hittade på lite roligheter.

Saknar blå kiosken och våran jävligt stora uteplats/balkong.
Jaja har väl inte så mycket att skriva egentligen.

Imorgon ska jag fixa på i min lägenhet, på balkongen och mitt förråd, ska gå bort till återvinningscentralen och slänga MASSVIS med kartonger och annat skit som bara ligger på högar. Får se hur jag tar mig dit bara, ska jag gå behövs det nog tio vändor fram och tillbaks. Borde haft en pulka nu när det faktiskt är massa snö ute.

Lite mysigt endå, borde kanske fira lite jul nu i januari också.
Har köpt mig en ny sak också, välbehövd som tusan.
Men mer om den prylen lite senare när jag fått hem paketet.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback