i min lägenhet med lilleman

Är hemma i Motala igen, hade en jätte trevlig kryssning med familjen förutom att det kanske gungade lite mycket vissa gånger. Mådde riktigt illa ett tag och jag är inte den som blir sjösjuk annars men det gungade på rejält så man gled fram o tillbaks i båten. men åt gott o hade det kul tillsammans med hela familjen inklusive Lottas alla barn.

Idag blir det att packa upp mina stuff och fixa iordning lite här på hemmafronten.
Vilket ska bli kul och skönt, när jag orkar gå upp ur soffan :) har fått igång min laptop och älskar den, har fan saknat att ha en dator som man kan bära med sig.

Jaja, har inte mycket mer att skriva just nu.
hoppas nettan har tid för mig ikväll annars lär det bli en segdeg dag.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback